Pronađite rješenja za različite probleme sa strujanjem telefonskih poziva, glazbe ili zvuka na vaša slušna pomagala s vašeg iPad, iPhone ili Mac računala.
Provjerite jeste li preuzeli najnoviju verziju aplikacije Bernafon za najnovije performanse i stabilnost
Ako koristite više od jednog iOS uređaja sa svojim slušnim pomagalima, važno je da svi vaši uređaji imaju instaliranu istu verziju iOS-a i da svi koriste isti Apple ID. To će pomoći u izbjegavanju problema sa strujanjem.
Vodič za kompatibilnost
Pogledajte koji će telefoni raditi s vašim slušnim aparatima.
Kliknite ovdje za vodič
Preuzmite aplikaciju Bernafon
Provjerite imate li najnoviju verziju aplikacije Bernafon.
Preuzmite ovdje aplikaciju Bernafon
Na svom iPhone uređaju možda ćete morati postaviti način na koji se pozivi i druge vrste zvuka normalno usmjeravaju.
Idite na > Postavke > Pristupačnost > Slušni uređaji > Usmjeravanje zvuka.
Odaberite Zvuk poziva za pozive ili Zvuk medija za druge zvukove.
Odaberite željenu rutu s popisa opcija.
Odaberite Always Hearing Devices ako uvijek želite da odabrana vrsta zvuka bude usmjerena na vaša slušna pomagala
Odaberite Never Hearing Device ako nikada ne želite da odabrana vrsta zvuka bude usmjerena na vaša slušna pomagala
Odaberite Automatski kako biste omogućili vašem iPhoneu da automatski usmjerava odabranu vrstu zvuka
Idite na > Postavke > Pristupačnost > Slušni uređaji > Kontrola uređaja u blizini.
Provjerite je li omogućena Kontrola uređaja u blizini.
Provjerite imate li najnoviju verziju aplikacije Bernafon.
Ako koristite više od jednog Apple uređaja sa svojim slušnim pomagalima, važno je da svi vaši Apple uređaji imaju instaliranu istu verziju iOS-a i da svi koriste isti Apple ID. To će pomoći u izbjegavanju problema sa strujanjem.
Ako koristite više od jednog Apple uređaja sa svojim slušnim pomagalima, pokušajte onemogućiti Bluetooth® na uređaju koji ne koristite.
Idite na > Postavke > Bluetooth.
Isključite Bluetooth.
Napomena: Bluetooth će se sljedeći dan automatski ponovno omogućiti na vašim iOS uređajima.
Možete kontrolirati i slati zvuk svojim slušnim pomagalima s više od jednog iOS uređaja – na primjer s iPhonea i iPada – ako su vaša slušna pomagala uparena s oba uređaja. Također morate biti prijavljeni na sve iOS uređaje s istim Apple ID-om.
Prebacivanje između vaših uređaja trebalo bi se dogoditi automatski kada počnete strujati zvuk na jednom od svojih uređaja.
Kada želite prijeći s korištenja iPhonea na korištenje iPada ili Maca sa svojim slušnim pomagalima ili obrnuto, možete prenijeti aktivnu vezu jednostavnim pokretanjem strujanja zvuka na uređaju koji želite koristiti. Možda ćete morati pritisnuti play nekoliko puta.
Ako se ne možete prebaciti s jednog uređaja na drugi ili imate problema s prebacivanjem između iOS uređaja, sljedeće radnje mogu pomoći.
Provjerite je li omogućena funkcija ‘Audio Handoff’.
Idite na > Postavke > Pristupačnost > Slušni uređaji > Audio Handoff.
Provjerite je li Audio Handoff uključen.
Zatvorite aplikaciju Bernafon na oba uređaja i provjerite ne radi li u pozadini ni na jednom uređaju.
Pokrenite strujanje zvuka na uređaju koji želite koristiti (možda ćete morati pritisnuti play nekoliko puta).
Ponovno otvorite aplikaciju Bernafon na uređaju koji koristite.
Ponekad se strujanje zvuka uspješno prenosi samo na jedno slušno pomagalo ili se čini da je jedno slušno pomagalo isključeno.
To se može dogoditi jer imate više iOS uređaja povezanih sa svojim slušnim aparatima.
Onemogućite Bluetooth na uređaju koji trenutno ne koristite sa svojim slušnim aparatima. To će omogućiti uređaju koji koristite da uspješno preuzme vezu s oba slušna pomagala.
Idite na > Postavke > Bluetooth.
Isključite Bluetooth.
Napomena: Bluetooth će se sljedeći dan automatski ponovno omogućiti na vašim iOS uređajima.
Ako radije koristite samo jedan uređaj sa svojim slušnim pomagalima, možete prekinuti uparivanje s ostalim uređajima.